ما هي أسباب خسارة المنتخب المصري؟! الناقد الرياضي علاء صادق

  عدد المشاهدات 1,071,543

محمد ناصر - Mohamed Nasser

محمد ناصر - Mohamed Nasser

14 أيام قبل

قناة الإعلامي محمد ناصر .. نستعرض فيها كل ما يحدث في مصر النهاردة
لمشاهدة باقي الفيديوهات على يوتيوب: bit.ly/2Oev51B
تشرفني متابعتكم على المنصات الأخرى:
فيس بوك: bit.ly/2TXXQF9
تويتر: bit.ly/2WeO7If

تعليقات
ايهاب مؤمن
ايهاب مؤمن 2 أيام قبل
ياعم المذيع انت مش ليك في الرياضه بلاش تتكلم في الرياضه خاليك في السياسه احسن
Ahmed Saad
Ahmed Saad 2 أيام قبل
طول ماصورة بتاعت الجسوس الخاين امامه يبقى بيتكلم على مصر ومنتخبها ليه تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر
okamivolgan
okamivolgan 2 أيام قبل
الراجل ده من كبار المعرصين في المجره ....وفي ناس كمان زيه من الذباب بتوع قطر شغالين قشطة في التعليقات ...ماله الريس ومال الكوره كل واحد يقلك اصل الريس مش عارف ايه احه ياعم هما 11 لاعب قصاد 11 يا يكسبو يا يخسرو والحمار اللي في الفيديو ده ما خلاش سبب فيزيائي وكميائي وسياسي واقتصادي ورياضي ومش رياضي الا وجاب سيرته والناس الهبله بتسقف له ياريت نتعلم نحمد ربنا في المكسب وفي الخساره ونتعلم من اخطائنا وبلاش فتي
Sh Sh
Sh Sh 2 أيام قبل
الموضوع رياضي....لكن المعلقين الخرفان الإرهابيين.ربطوا خروج المنتخب بالاسعار.والسيسي .. يامعرصين مال الاسعار بالمنتخب... وبعدين هو السيسي حارقكم ليه ...انا اقول لك يامغيب منك له. لان السيسي طالع بالبلد الاعلى والازدهار والخير...ولانكم قطيع خرفان تناموا في اي زريبة لا يهمكم أن مصر تكون في خير......بكره ياكلاب تيجوا مترحلين والسجن في انتظاركم..
Slide Cell
Slide Cell 7 أيام قبل
الاخوان المجرمين خونة الأوطان وتجار الدين مصابون بالحرقان من النوع الشديد اللهم بارك في الرئيس السيسي ناكح الإخوان في كل زمان ومكان الاخوان المجرمين لا دين لهم فهم صنيعة المخابرات الإنجليزية وخونة اوطانهم لذلك تجدهم يفرحون عندما يحزن الشعب ويحزنون عندما يفرح اللهم انزل لعنتك علي هذا التنظيم المجرم
Hassan Mohamed
Hassan Mohamed 8 أيام قبل
طظ في مصر
Motaa Salah eldin
Motaa Salah eldin 8 أيام قبل
شيل ومرضعة وسحبة4اربعة وطلعة الجبل طلبة الحبل تحياتي للميز محمدناصر
عبدو عمر
عبدو عمر 8 أيام قبل
ان شاء الله البطوله عربيه واتمنى تكون للجزائر
Brahim Brk
Brahim Brk 8 أيام قبل
السبب المباشر لاقصاءالمنتخب المصري هو الاعلام لانه وضع المنتخب واللاعبين تحت ضغط نفسي رهيب .
adrina lina
adrina lina 9 أيام قبل
ناس قبضت قبل متلعب هتتعب ليه
ابو عبدالعزيز
ابو عبدالعزيز 9 أيام قبل
ترزيقي ماعنده سالفه وبعدين غيرو اسمه وش معني ترزيقي حتي اسمه ماكويس ومحمد صلاح ماعندك سالفه ههههعههه
محمد رجب
محمد رجب 9 أيام قبل
عندك حق يا دكتور علاء انت باين عليك زعلان جدا
B a
B a 9 أيام قبل
صلاح والحارس فقط هم الفريق المصري اما السلاحف كانت محنطه مع المدرب
عألم ألمعرفه
عألم ألمعرفه 9 أيام قبل
شـبآب آمـآنهہ‏‏ حطـوليـﮯ آشـترآگ مـآتخسـرو شـيـﮯ
yassine lahmouad
yassine lahmouad 9 أيام قبل
بالنسبة اللي الخسارة الحقيقية هي الأموال اللتي صرفت على كل من مصر و المغرب لأنه هنالك الملايين يموتون جوعا كل مافي المسألة أنها لعبة تتمحور على كرة مملؤة بالهواء ليس إللا أما بالنسبة للمنتخبات اللتي دهبت بعيدا فإنها تموت جوعا و يرونها أملهم الوحيد في الخروج من حالتهم المادية الصعبة
ahmed sabry
ahmed sabry 9 أيام قبل
علاء صادق حاقد زيك رايه لايهمنا
الدنجوان عبده
الدنجوان عبده 9 أيام قبل
خصاره كبيره انك بره مصر والله
محمد الحجر
محمد الحجر 9 أيام قبل
علاء صادق كان بيطلع زمان كل جمعه الساعة 2في برنامج أخبار الدوري والكأس كونت احب اتفرج عليه
Waheedعظيمه Hodaعظيمه
Waheedعظيمه Hodaعظيمه 9 أيام قبل
بالذمه اتنين خونه متناكين زي دول مالكم ومال جماهير مصر اللي لو شافوا خول منكم هياكلو قلب أمه ياخونه
، *
، * 10 أيام قبل
دكتور علاء مدري شسمه يشبه عمو صباح 😂الشعب البشيري اين انت 😂
abo ziead
abo ziead 10 أيام قبل
كسم صلاح وترذجيه
Mohamed abdelsalam
Mohamed abdelsalam 10 أيام قبل
الاتنين معرصين
سقراط سقراط
سقراط سقراط 10 أيام قبل
سبب خساره مصر كثرة اكل الفول وطعميه بكثره قلة منسوب نهر النيل الاوضاع في السودان قلة شرب الشاي والقهوه ونسيت ايه الجزم بتاعتهم كانت ضيقه شويه . مزاج اللاعبين كان مش رايق اوي . وخلاص .
bit kam
bit kam 10 أيام قبل
أنا شاهدت تحليلك قبل انطلاق البطولة تقول أن تشكيلة المنتخب المصري هي تشكيلة قوية لا يوجد أي فىيق ينافسها ولديها مدرب كويس وعندها لاعبين ممتازين وأن الكأس ستكون لمصر بدون منازع. وقلت أن الفرق المغاربية لن تذهب بعيدا خاصة على أرض مصر. لكن طلع كل تحليلك غلط وأنك لا تفقه في كرة القدم شئ.
شلبي علام
شلبي علام 10 أيام قبل
شويه عواجيز ليس لرايهم قيمه
Sherif Abdelrahman
Sherif Abdelrahman 10 أيام قبل
جوز معرصين
Amin Aqlan
Amin Aqlan 10 أيام قبل
انت نفسك يا علاء قلت قبل المباراة على ال بي ان سبورت بأن مصر حتما حتفوز على جنوب أفريقيا لقوة المنتخب المصري وللضعف الشديد للمنتخب الجنوب أفريقي واشدت بالمنتخب المصري وأسرفت في المدح حتى خلتني أتمنى أن مصر تنهزم
أحمد حمودى
أحمد حمودى 10 أيام قبل
النجاسه
محمود شعبان
محمود شعبان 10 أيام قبل
انا لاعب كرة قدم كتير جيد بتمنى تشركوا بالقناة مشان تدعمولي موهبتي
Mourad African
Mourad African 10 أيام قبل
علاء صادق له معزة خاصة عند الجزائريين الله يحفضك وجهك منور من صدقك و اخلاقك
Yousef channel
Yousef channel 10 أيام قبل
احتاج رايكم بالتعليقات على آخر فيديو تكفون 🖤🖤
Souad Nadri
Souad Nadri 10 أيام قبل
الغرور هو سبب خسارة المنتخب المصري ولاشيء آخر 😜
abdulrazaq djabbar
abdulrazaq djabbar 10 أيام قبل
انت لم تتابع المباراه لانك كلب اخواني نجس لا يحب مصر و الانجس منك هو صاحب الصوره الذي امامك
الحمد لله
الحمد لله 10 أيام قبل
أسباب الخساره منتخب جنوب أفريقيا اقوى من منتخب مصر 😁
Bilal Hicho123
Bilal Hicho123 10 أيام قبل
خسارة مصر هي مؤامرة إسرائيلية, كما يقول المثل العربي .
Mohamed Abdelmen3m
Mohamed Abdelmen3m 11 أيام قبل
❤️❤️❤️❤️❤️
mimi Bnk
mimi Bnk 11 أيام قبل
لا اله الا الله و السيسي عدو الله ، ربنا يحفظ الجزائر و البلد الشقيق مصر ✌
Lõĺõ MõhMMď
Lõĺõ MõhMMď 7 أيام قبل
انتي شنو دخلك بالموضوع خليك بره الله يشفيك 😂😂
Mahmoud shetoz
Mahmoud shetoz 11 أيام قبل
الي بيحس بالراحة عند سماع القران الكريم يدوس لايك 👍 ويصلي علي نبينا محمد⁦❤️⁩ ممكن توصلوني ل ١٠٠ مشترك🙏اعرف راح تطنشوني😊 عادي الحياه حلوه 😊
larbi youcef
larbi youcef 11 أيام قبل
الله يرحم الشهيد مرسي وطهر أرض مصر من الظالمين أنت في قلوبنا لن ننساك ومن ظلموك لن يرحمهم التاريخ والحساب عند الله ينتظرهم فارقت الدنيا من الباب الواسع أما هم من الباب ......حسبي الله ونعم الوكيل أخوكم من الجزائر تحيا أحرار مصر عجل يارب تعبنا من ظلم الظالمين ووحد المسلمين
sakr Eed
sakr Eed 11 أيام قبل
تحياتي دكتور علاء
Med03 hamini
Med03 hamini 11 أيام قبل
صلاح لا يملك الشخص الذي يغيرو على وطنه صلاح ينظر لفائدته الشخصية صلاح عقل في لفربول هل تعلمون من هو الذي لا يغيرو على (........…)
Mohamad Khalaf
Mohamad Khalaf 11 أيام قبل
الحمدلله خلصنا من الاعلانات
Abd Alsmea
Abd Alsmea 11 أيام قبل
ياعم هو مات 67 عام البقاء لله
Ahmded Omer
Ahmded Omer 11 أيام قبل
الحمد لله على كل حال مش مهم خسرنا عشان نعرف غلطتنا
Kariman Ania
Kariman Ania 11 أيام قبل
منع السيسي المصريين الأحرار من تشييع المرحوم و حضور جنازته فجعله الله يرى جنازة إنجازاته و اماله أمام عينيه و باسوء طريقة 😥 و لا تحسبن ربك غافلا عما يفعل الظالمون
الفرعون الصغير
الفرعون الصغير 11 أيام قبل
هيقولك السيسى السبب ههه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ خرفان
ataf sarwat ataf
ataf sarwat ataf 11 أيام قبل
خرفان
حسين علي المصري
حسين علي المصري 11 أيام قبل
انا احبك دكتور علاء.... ربنا يصلح الحال
Benmassoud Mohsine
Benmassoud Mohsine 11 أيام قبل
احلموا احلموووووووا لن تربحوا ابدا ابدا إذا هرب عليكم ربح الدنيا فعليكم اللحاق بربح الاخرة.
Aya Ebrahim
Aya Ebrahim 11 أيام قبل
انت احس فريق
عبدالله احمد
عبدالله احمد 11 أيام قبل
ده ذنب الدكتور محمد مرسي الله يرحمه ويسكنه فسيح جناته يارب العالمين
Amine Derrouiche
Amine Derrouiche 11 أيام قبل
السيسي وجه الشر علي الامة اسلامية مش غير علي مصر جزائري وبدي طباو ي اتحدث معو شكرا
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة.
بني خطاب جيجل سياحة وبيئة. 11 أيام قبل
..ياجماعة الخير اخوكم الجيجلي من الجزائر -تحية لعلاء صادق والمرة الجاية تكون مصر احسن بكتييير- وفوقي عايشة جالية مصرية بالجزائر هم احسن اخوان عرفتهم في حياتي- عندي قناة تفظلوا شوفوها واذا كانت ماعجبتكمش ماتشتركوش ... وباب بيتي مفتوح في جيجل بالجزائر ومازل فيديوهات كثيرة عن الرحلة الاخيرة لشاطئ واد زهور بين جيجل وسكيدة 400 كلم شرق العاصمة ماحطيتوش باش تعرفوا بلي الجزائر من اجمل بلد في العالم من" دون منازع" وبارك الله فيكم .تشكراتي.
Abdulmageed Ahmed
Abdulmageed Ahmed 11 أيام قبل
ايوه يا خرفان زيطوا
Fathy Ali
Fathy Ali 11 أيام قبل
دى رجل ابن متناك واوسخ رجل وهو إرهاب سفل
Safae Salma
Safae Salma 11 أيام قبل
لن تعيش مصر في هناء مادام السيسي الصهيوني وعساكره ينهبون خيراتها.
الزير اليماني
الزير اليماني 11 أيام قبل
لن يحتفل المواطن المصري بإي شي دام والكلب السيسي الي بيحكم ام الدنيا
Anwar Ghaith
Anwar Ghaith 11 أيام قبل
حد يعرفني ايمن اشرف الي الولد جري من ناحيته لوحده ربع ساعة كان فيييييين؟
ahmed salah
ahmed salah 11 أيام قبل
محمد صلاح هو افضل واحد في المباره بتقول محمد بعيد عن مستواه وبالنسبه لترزيجيه الهجمتين الي ضيعهم فين وهو بقا نجم انتو شعب حكدين وبتكره احسن حاجه في البلد حتا انت معلق ملكش فيه ولا ينفا تعلق اصلا
احمد وليد
احمد وليد 11 أيام قبل
احنا ما يشرفناش إنك تسمع المباراة يارهابي
Hamada Ayed
Hamada Ayed 11 أيام قبل
حتي اللي بايعين نفسهم لتركيا وقطر طلع ليهم صوت ... وعجبي
nacer dz
nacer dz 11 أيام قبل
لا اله الا محمد رسول الله والسيسي عدو الله
2020 C8 Corvette Reveal: Chevy's mid-engine supercar hunter
2:09
Roadshow
عدد المشاهدات 283 260
We Went Camping In Our Backyard
19:03
JennaMarbles
عدد المشاهدات 3 580 228
CHARLIE CLIPS VS NU JERZEY TWORK RAP BATTLE | URLTV
36:11
Ultimate Rap League
عدد المشاهدات 367 590
Area51 MEMES | WHAT IS Area 51 | Alonzo Lerone
12:43
Alonzo Lerone
عدد المشاهدات 843 143
IT CHAPTER TWO - Final Trailer [HD]
2:29
Warner Bros. Pictures
عدد المشاهدات 9 869 120
I Sold My G Wagon *Emotional*
21:33
Ryland Adams
عدد المشاهدات 2 552 888
[ONE DREAM.TXT] (ENG SUB) Reality Ep.04 - Part.1
20:31
Mnet K-POP
عدد المشاهدات 1 946 897
Watchmen | Official Comic-Con Trailer | HBO
3:13
HBO
عدد المشاهدات 1 171 068
Trying IMPOSSIBLE BURGER & BEST Knife Cut NOODLES!
17:36
Mikey Chen
عدد المشاهدات 321 392
Rich Popular Girl Crashes My Summer Party! *SHE SNEAKS IN*
14:01
Dan and Riya
عدد المشاهدات 1 380 999
Watch Elon Musk’s Neuralink presentation
18:29
CNET
عدد المشاهدات 2 135 282
SPEAKING DUTCH ONLY Makeup Tutorial! | NikkieTutorials
12:49
NikkieTutorials
عدد المشاهدات 3 218 254